Pyssel & jobb!

Igår var det jobb för fulla muggar, lek och bus och en massa kloklippningar på olika vovvar.
Jag hade en salongshund på bad, borst och kloklippning :) En jättetrevlig blandras som stutsar in genom dörren när han kommer.
Här är en länk till ett busigt gäng på vårat jobb Djurkollo, detta är 4 dagishundar som leker någon slags rugby i lekhagen :)
 
http://youtu.be/xwJejEBjY0Y
 
Idag jobbar Catarina, vi har alltså ledig helg. Det är skönt att ladda om batterierna lite.
Jag jobbar oftast upp till 12-13 timmar/dag på veckorna, tur att man triva med jobbet :D
 
Jag trodde att jag skulle hinna skritta min häst lite idag men de ljusa timmarna försvann för fort idag.
Kanske kan hinna imorgon, har bestämt mig för att göra något åt hans långa man också, jag tror att han ska ha
kort faktiskt. Han ser så plufsig och ovårdad ut nu.
 
Min fina lilla plutt,  kan man inte ge honom lite växt piller så han blir lite högre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0