Djur!

 
 Hejsan!
 
Nu var det minsann väldigt längesen.
 
Jag jobbar och jobbar, inte hinner man blogga då tyvärr.
 
Jag har fortfarande min hingst Laban kvar, har försökt sälja honom sedan November nu, men de går inte!
Hästfolk är de mest oseriösa människor att ha med att göra tycker jag.
Har fått massor av mail, säker ett 50 tal, ena kan buda 5000 kr och den andra en motorsåg i byte?!
Seriöst... Jag skulle aldig i världen byta ut eller sälja honom till någon jag inte känner är rätt.
Jag älskar Laban för den han är, jag ville sälja honom enbart för att han är liten, 150 cm, jag vill kunna hoppa och tävla, men jag får nog sadla om till western & dressyr för de kommer han kunna göra med långa mig på ryggen.
Jag är abssolut inte tung på honom med mina 55 kg, mest orolig för min längd på 172 cm.
Jag hoppas verkligen att han växer lite mera.
 
Min kanin har fått 2 fina bebisar, idag är dom två dygn gamla.
Dom ser verkligen inte ut som kaniner nu utan hår och ögon, men tänk så fina dom kommer bli.
Med min fina Tuffe & Doriz som föräldrar :)
Jättespännande ska det bli!
 
  Doriz
 Photo: Jag blev äntligen mormor idag. Min fina Doriz har blivit mamma<3
 
Tuffe
 
Jag hoppas på att kunna blogga lite oftare nu, för jag knäpper mycket kort på jobbet på dagarna som
jag skulle vilja lägga upp :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0