betydelsefullt att få höra ibland <3

Tänk vad man kan betyda för ett djur, en hund som inte ens är mitt eget.
En hund som går på vårat hunddagis på djurkollo ett par dagar i veckan. Jag har lånat henne en gång på en ringträning i stan och ställt ut henne på utställning 1 gång. Och jobbar med henne på dagis när hon är där. En hund jag har speciella känslor för, som jobbar med mig som en klocka & litar på mig till hundra procent, antagligen känner hon hur mycket jag tycker om henne så hon känner likadant för mig!

Älskade fina Allie, vad jag tycker om dig <3

 Matte skickat till mig ikväll:

Skickar Allie´s tankar efter djurkommunikation:

Hon är Ostimulerad , vill visa upp sig , tyckte att utställningen va kul. Skickar glada bilder på dej hela tiden , hon blir glad att vara med dej och trivs tillsammans med dej. Hon vill göra saker. Hon känner glädje tillsammans med dej. Sen är hon svartsjuk på dexter för han kan saker.

Detta e Min * din * Allie!

Dexter är min egen hund, som sitter i samma rum på dagis som Alliie.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0