Mycket!

Det händer mycket nu, man hinner knappt med :)
Jobbet rullar som vanligt på, lite lugnare nu i Februari.
Men det finns mycket att göra iallafall :)
Jag & ena dagisgänget på jobbet!



En pensionatskille som gillar att kasta sig i snön.

Min fina hund börjar på bli stor, han fyller tre i april.
Han är lika busig som vanligt, han älskar verkligen snön :)





Min käre sambo vill byta häst nu. Cane är inne i sin trotsålder nu o jävlas nå sjukt med en!
Han fyller 2 år i Maj så nu kommer trotsen att börja, satt det är bara att börja hjälpa henne att få ordning på honom igen. Han ska ju börjas sitta in nu lite smått, börja på jobba in sig lite med longering & töm hade jag tänkt!



Mitt spöke är inne i lugna perioden nu tror jag. Gör inte en fluga för när.
Han följer efter mig som om han vore hund, kanonsnäll & väldigt nyfiken!
Han fyller 2 år i April så han han ska få börja med longering & tömkörning han med, hade jag tänkt köra in oxå, måste hitta en bra sele & jag skulle vilja ha en travsulky åt honom. En speedcar tror jag :D. Tycker att dom är skön & köra!

 


Sen har det hänt en sak till.. Förra veckan! Min älskade sambo friade ♥
Finns ingen jag älskar så mycket som dig, om du bara visste hur mycket.
Så obeskrivligt mycket, orden räcker inte till.
Jag är så lyckligtlottad som har någon så fin som dig brevid mig jämt, genom allt.
Du finns alltid där, spelar ingen roll vad de är så finns du ändå där.
Jag älskar dig finaste du ♥ Nu & föralltid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0