Tidigt!

Att komma ur sin varma säng på morgonen kl 5 alla dagar kan vara jobbigt!
Men när jag väl kommit upp så är det inga problem att vara uppe och göra det man ska. Jag har minsann kompisar överallt som är vaken tidigt.

Blandannat TotteLina & Ballerina i stallet :)


När man går ut med morgonhöet möter man rådjuren på gården :)


Himlen har rätt ofta fina färger och mönster!




Halv sex kommer Remi och blir lämnad hos mig i stallet :).
När allt är klart hos hästarna, då är klockan oftast sex då ska resten av hundgänget ut.

Min fina hund sitter alltid och kikar uppe på sin snöhög i soluppgången :D



Med alla djur omkring sig så är tidiga mornar inga problem för mig, det är en skön start på dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0