Min lilla prins :)

Det har hänt fruktansvärt mycket på sista tiden, bloggen finns inte alls i mina planeringar längre.
Jobbet snurrar på högvarv hela tiden, just nu finns det 10 hundar på pensionat.
Jag startade innan julhelgen på 56 kg och trodde efter all denna julmat att jag skulle få gå upp iaf 1-2 kg. Men icke, ligger kvar på samma om inte ett kg lättare till & med!
Haha svårt att gå upp i vikt med all denna motion kanske :D

Ett jättetungt beslut tog vi i December, våran fina Missi fick somna in. Efter 23.5 år var finaste tjejen klar här på och fick vandra vidare till de gröna ängarna. Hon kommer att finnas i allas hjärta föralltid det är jag helt säker på ♥



Det har hänt en riktigt rolig sak, vi har köpt hus :) Vi flyttar inom kort, ska bli så spännande!
Hästarna ska få flytta med såklart, äntligen en egen gård. Med egna beslut och regler!

Sen har det hänt en sak till, jag har köpt häst. Äntligen min tur, sån längtan sen flera fler år tillbaka men de tror jag de var värt. För nu har jag verkligen nått att jobba med ett bra tag framöver.
Han är halvblods skäck & ca 1.5 år nu. Precis som Hurricane, min är 1 månad äldre bara!
Han kom förra veckan och bor en bit ifrån oss i väntan på kastrering nu på Torsdag.

I Torsdags kom Grens med min skitgris ifrån Kvänum.





Min lilla plupp kom tillslut, efter mer än 1 månads väntan :)



Waikiki Beach´s

 Mamma ( Windy )

   Farfar ( Toscamoon )

  Morfar ( Black Diamond )                         
                                                
Pappan har jag tyvärr inte fått någon bild på än. 
Men det kommer :)     

Nu kommer jag nog att blogga lite, för att lägga in lite bilder & uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0