Allt & Lite Mer !

Jag är bäst på blogga!

Men det har iallafall hänt en hel del på sista tiden.
Jag har lagt ut annonser på blocket om hundrastning, häst-hjälp, smådjurspassning & så vidare.
Behöver du hjälp med djur, barn eller annat så är det bara ta kontakt med mig.

Jag har lärt känna en liten kille på 7 månader som jag passar på dagarna när hans mamma är i skolan.
Han är så go & snäll lilla Milton :)



Jag har lärt känna en schäfer, som jag går med när hans matte jobbar långa dagar.
Balder går jag långa skogspromenader med & aktiverar han med lite lek & träning!
Jättetrevlig hund och otroligt snäll.
Jag som tycker schäfrar är stora i vanligafall, och balder är 10 cm för hög också:)..



Hemma rullar det bara på, AnnSofie har satt igång sin utbildning.

Vi har fått in 30 kubik ved i ve´boa efter mycket slit & jobb, det gjorde vi bra.



Vi har fått hem 20 kubik spån, det fixades på 1 dag med min envishet.
82 sopsäckar, en fylld box och Mulles nya box är spånad.









Kan aldrig förstå varför folk kallade mig för arbetsmyra på ridskolan för ;)??

Vi har hittat ett kanonfint hus här i Gnarp som är till salu, tyvärr finns inte pengarna till det eftersom jag inte har något jobb ännu :(..
 http://www.hemnet.se/villa-radhus/kyrkvagen-35-gnarp/882079

Våran Cane bara växer & växer, han är snart en riktigt stor kille :)
Han är bra nog säkert över 130 cm i manken nu.
Jag vill att åren ska gå nu och hoppas på att han blir en storhäst, så vi kan få komma ut på tävlingsbanan snart som kommer vara full av hinder. Cane kommer bli en riktigt duktig hopphäst, det känner jag på mig!
Kolla bara på Canes pappa :)

Fina Gula häst :)

Mulle rullar såklart fram eftersom tiden inte finns över till honom.
Nån som vet nån som skulle vilja vara skötare på honom?

Missi myser av livet på landet, går & äter gröntgräs dygnet runt forfarande.
Hon kommer i fullfart och slirar fram till öppningen på hagen, galloperar och sprallar runt när man går ner till hagen med foder, vatten & äpplen :)



Sen vill jag bara berätta att jag älskar min fina flickvän mest av allt i hela världen ♥
Om du bara visste hur mycket du betyder för mig.

Du är världens bästa älskling :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0