Höst !

Nu är det höst på riktigt, det är frost i gräset på morgonen & löven byter sakta men säkert färg överallt.
Men jag deppar inte ihop för de, hösten är mysig :)



Började dagen med en promenad med Balder i skogen.
Balder gick som en klocka idag, såå nöjd.

 

Vi gick över Galtryggen på vägen hem, då hör jag nått bekant..
Haha lilla Remi var nog ensam hemma idag, det är en annan hund som jag går promenader med.
Han ylade så det hördes på långa vägar, han ylade ännu högre när jag ropade på honom.
Han hoppade upp i fönsterkarmen & fick syn på mig och blev helt överlycklig tills han fick syn på STORA Balder.
Då såg han ut så här, och sen försvann han ner på golvet och blev knäpptyst ;)
 




När vi gått våran timmes promenad så åkte jag, AnnSofie, Dexter & Oskar in till stan.
Vi åkte in för att miljöträna hundarna, väldigt viktigt för min hunds skull.
Han behöver stimuleras & behålla all träning jag har lagt ner på honom!
Vi var och hälsade på AnnSofies lärlingsplats, spännande och mycket dofter för båda hundarna.
Vi åt på Max & med varsin hund liggandes under bordet ute i solen.
Det är så härligt när det bara får vara du och jag ibland ♥

När vi kom hem så tog jag hundarna & Mulle med mig på en springtur i skogen.
Mysigt med världens finaste prinsar med sig, det finns inga som är som ni.
Ni är fina ni killar :D



Hoppas ni haft en lika bra dag som jag !


Kommentarer
Postat av: erika

Söt bild :)

2010-10-22 @ 14:46:20
URL: http://eriikapettersson.se
Postat av: Tove:)

Tack Erika :)

2010-10-26 @ 10:23:45
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0