Kom ihåg!

HUNDRASTARE
Jobbar du långa dagar, ska du vara borta en hel dag eller finns det helt enkelt inte möjlighet för dig att gå ut med din hund under en dag?
Har du kanske en valp som behöver lite mer tid & rastning?
Jag kan hjälpa dig att rasta din familjemedlem när du inte själv har möjlighet till det.

Säg till om du vill veta mer!

SMÅDJURS PASSNING
Har du en katt, fågel, kanin, marsvin, fiskar, getter eller andra djur?
Ska du åka på semester och behöver hjälp med djuret/djuren när du är borta?
Jag kan åka hem till ditt djur för att utfodra, pyssla & städa åt djuret/djuren.

Säg till om du vill veta mer!

HÄSTHJÄLP
Ska du åka på semester, jobbar du borta eller behöver du helt enkelt hjälp
någon dag i veckan med din häst?
Jag är en tjej med 15 års hästskötsel & ridvana med tre egna hästar, som kan
hjälpa dig när din egen tid inte räcker till.

Säg till om du vill veta mer!

BARNVAKT
Jag kan sitta barnvakt dagtid/kvällstid alla dagar i veckan.
Barnet/barnen kan vara hemma hos mig & min familj, om dem inte är pälsdjursallergiska för i hemmet finns både hundar & katter.

Säg till om du vill veta mer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0