Känslan <3


Tänka sig, jag skriver IGEN.. På samma dag som jag lovade i det tidigare inlägget?!
Vad är det då för fel!

Nu är vi inne på tredje avvänjningsveckan, och jag testade de jag skulle göra idag.
Och de gick som jag hade tänkt mig, med allting.
Jag red ut på Missi barbacka utan Cane en halvtimme, så underbart att komma ut i skogen på henne igen.
Öronen var spetsade framåt hela turen, hon var så glad,
hon stressade ingenting alls bara njöt :)



Haha stora fina MissiBus :)



När vi kom hem igen red jag direkt ner till hagen så Cane fick se att mamma kom tillbaka igen.
Han stod & lekte med Mulle när vi kom så han hade de bra i hagen!
Undra va Mulle tycker om att vara Cane´s fölvakt, lite tröttsamt kanske :)?? 

Nu ska du hållas igång igen Missi, så du bygger upp musklerna igen efter fölningen & vilan!



Nu blir det soffan & tv:n för min del :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0