Packa, måla, städa, flytta :D

Packa, flytta, packa, flytta måla, städa, packa, måla, flytta, projektarbete, lackera & flytta lite till består våran vardag av just nu, allt ska bli så skönt när det är klart :)...

Det ska bli en sån stor lättnad att bo på samma gård som hästarna, och komma ifrån den lilla lägenheten mitt i Gnarp bland bussar & nyfikenheter. Skönt att få bo en liten bit ut!

Mitt projektarbete är snart klart, kan tyvärr inte lägga ut några bilder än för att jag fick fria händer på ett gräsklipparskal av en bonde i Gnarp, så det är som en liten hemlis just nu vad det blir för färger & ett motiv har jag fixat på den också :P Men till Måndag nästa vecka kommer det nog bilder på bloggen hur resultatet blev.

Jag har varit på verkstan sen halv 8 och blev klar tidigare än räknat så nu sitter jag och väntar på att AnnSofie ska komma hem så ska vi åka till hästarna, sen blir det stan för lite färghandling till huset!
Hoppas PAPPA flyttar ut lite saker i från huset så vi kan fortsätta mera..
Haha jag har kastat ut pappa ifrån huset vi ska flytta in i så nu får han faktiskt bo med Maggan i Hofors istället så vi kan bo på gården med våra hästar för en billig peng!



Dexter :)

                          Vi hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0