Min fina pärla :)



Min lilla prins i livet :)

Om 1 månad är han 1 år gammal, tiden springer iväg.
Sista månaden nu innan han fyller ett år blir det till att träna honom mer än vad vi har gjort nu så jag och Dexter kan göra 1 års provet för tjänstehund nere i Malmö.
Han vet precis vad han håller på med han är såå himla duktig.
För 2 dagar sen höll jag på försvinna in i en känning när jag låg och läste, Mio & A-S satt i köket och spelade spel när Dexter kommer in rusande i köket och skulle hämta blodsockermätaren på bänken.
AnnSofie höll nästan på att säga åt honom när han var på väg upp på bänken.
Han får bara hämta blodsockermätaren på köksbänken inget annat.
Men hon insåg att det var nått på gång när han var påväg mot mätaren så hon följde med honom in till mig & där låg jag med min känning.
 Sen satt han hos mig tills jag vaknade igen, han är så fin min lilla prins ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0