Lördagsmys.

Idag har det bara varit bröllop på tv:n för hela slanten, men inte för mig :P
Jag har absolut inget imot bröllopet, jag tycker inte om att sitta stilla framför tv:n hela dagen bara.
Så jag tog en barbacka-tur på Nippran, det är såå härligt att kunna rida igen. Som jag saknat det!
Eftersom jag inte tycker om att skriva så mycket så får ni mycket bilder istället :) Hoppas det är okej??

Det är spännande när det kommer en tjej på inlines "stavning" ute på vägen, har man stalldörren öppen så kan man se ut på vägen :)



Haha svårt att knäppa kort på någon som är trygg när man är nära :D..





Vi tog en sväng med skritt och bitvis lite trav, håller på bygga upp lite muskler i skritt mestadels
och få upp lite kondition. Så fort kondisen finns ska vi rida lite för
 AnnSofie och ta upp ridningen igen.
Jag har inte ridit lektion på minst 2.5 år tror jag.
 Det finns nog ingen jag skulle tänka mig att rida för här i Gnarp i nuläget.
Så det får bli för bästaste sambon, hon är tuff att rida för. Vi kan nog lika mycket i ridningen men jag ser ju inte mina egna fel när jag rider så det är bra med lite hjälp och tips då och då :D



En nöjd häst tillbaka i hagen igen :).



Kommentarer
Postat av: Lisa

SÖT hon är !!

2010-06-20 @ 08:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0