Dålig uppdatering!

Oj vad dålig jag redan har blivit på att uppdatera!
Skärpning.

Imorgon ska vi på Midsommar firande på Berget.
Jag hoppas att det finns ostkaka :P
Så nu hoppas vi på bra väder, eller vad tycker ni om det?
På Lördag har vi bjudit hit Mamma, Maria Gusttavsson och hennes son jonas
på middag, vi ska grilla och snacka lite :)

Imorgon ska jag även klämma in lite ridning i schemat, Nippran har nu vilat 2 dagar i rad.
Lite sommarlov :D
Missi, Mulle och Cane ska också röra på sig imorgon!



Lilla Cane var inte gammal här.
Nu är han väl ungefär 1.5 månad och växer så man knappt hänger med.
Han är redan 117 cm i mankhöjd, för ett tag sedan var han 109 cm :D..
Tiden går så "fort så fort" som lilla Loppan säger ibland.

Näe nu är det Go Natt, varför är man uppe till mitt i natten jämt??
Sov Gott iallafall ;)





Kommentarer
Postat av: Hanna /50-tal

sv: tack! (:

2010-06-25 @ 10:58:59
URL: http://hannaberglin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0