Bättre :)

Missi långöra är på bättringsvägen :D
Pigg, glad & svullnaden i benet har gått ned jättemycket och febern är borta..!
Hoppas att det håller i sig nu så vi får ha henne kvar..
Det hade varit hemskt att behöva ta bort henne för en blodförgiftning..
Vet att hon en dag inte kommer finns längre för hon är gammal, men inte på det här viset.
Hon kommer att klara av det här, det har hon redan berättat för mig ♥

Idag har jag ridit en jättepigg 21 åring, Nippran!
Började med framridning i skogen, skritt.
Sedan gick jag ned på ridbanan och red lite western. skritt & trav!
Av-skrittningen tänkte jag ta i skogen en runda bort till Boels Travbana..
MEN det tänkte inte Nippran, hon la för första gången med mig världens bocksprång
sedan full fart upp för sandkullarna på travbanan... Haha så härlig häst :)

Kommer bli en stor sorg att lämna tillbaka henne till hösten.
Men det finns inte så mycket att göra åt de när man inte har pengar så det räcker.
Men jag har andra planer som jag skulle vilja uppfylla till våren
 faktiskt om jag kan spara ihop ett par tusen tills dess.

Vad har ni andra gjort idag då??

Ha det så bra :D


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har varit på stranden =)

2010-06-29 @ 17:57:23
URL: http://llisasjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0