Ja, vad har jag gjort idag då?


Jag fick för mig att jag skulle göra nått med min fula repiga moppehjälm.
Så jag maskerade den med någon skittejp som inte alls används till lackering.
Haha så här ser det ut då!


Sedan två lager vit blank på sprayburk, och sedan ett klarlack på de.
Inga bra grejer de heller eftersom det är på sprayburk så det får hålla sålänge det håller!
Haha hjälmen reagerade på den andra delen av sprayen ;) Men äähhh.
Skitsamma, får väl lägga på ett lager svart där framme nångång då.
Resultat.


Efter klockan 12 så åkte jag till stranden & badade i ett iskallt hav!
Man får försöka hitta på något när man är själv så man får nått att tänka på.



Här låg jag och tittade upp mot himlen & lyssnade på vågorna
hade väl en normal person gjort. Men inte jag, jag låg & tittade upp mot
himlen & lyssnade på min Techno och drömde mig bort en stund!
Haha attberopå normal??! 
Jag fick en jättestor båt över mig idag när jag låg & lyssnade på Techno ;)
Jag hörde inte att den kom då ju, så jag reagerade inte förens jag hade den över mig. Haha!
Sen blev jag så paff så jag tillome sprang iväg o hämtade den. 
Haha och killen som ägde den stora båten såg ännu mer paff ut.
-Taaaack fööör intiativet att hääämta den, sa han och gav mig en glass som tack!
Han hade nog aldrig sett en tjej tidigare tror jag! 





Sedan åkte jag hem och la mig i hängmattan 2 timmar :)..
Vid 6 kom en tjej som skulle ut med mulle & vagnen, så jag hade en genomgång av sele
och vagn. Så nu kan dom de själv nästa gång de vill ut med honom.
När mulle gick iväg med vagnen tog jag in Missi & Cane, tvättning av ben & ompyssling.
Vi tog en 45 minuters promenad genom skogen.
Vi vart nästan uppäten jag & missi innan när vi kom hem igen.
Cane klarar sig otroligt bra ifrån bromsen, varför vet jag inte..
När vi kom tillbax till stallet fick missi sin mat & Cane fick kämpa på med ett äpple vid sidan om Missi ;).
Nippran fick en vilodag idag men imorgon ska vi ut igen :)



Nu har jag precis varit ut till hästarna & sagt gonatt.
Fick en gonatt puss av Cane :)




Vad har alla andra gjort idag då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0