Kvällen igår :P

Annelie och jag på väg till Pizzan :)



Jag och Annelie åt pizza tillsammans på Pizzerian.
Sen kom Natta när hon grillat klart med sin familj.
Då blev det en tur mot stranden med finaste hundarna :)
Natta i bilen på väg mot stranden.


Ja som sagt, Natta är alltid på G. Jag tror hon var lika glad som hundarna
över att få springa av sig längst efter stranden :P


Världens finaste BC.


Lek & Bus :)




Dexter i full fart genom vattnet :)




Jag & min hund :)


När vi var på väg hem så fick Natta bada av oskar i vattnet från all sand innan vi kunde stoppa in honom i bilen.
Natta fick de jobbet eftersom hon lekte lika mycket i vattnet som hundarna, så hon var redan jätteblöt.


Oskar ville hellre stanna längre på stranden ;)



När alla är klara & hundarna sitter i bilen så kommer Natta på att hon ska bada!
Så hundarna fick stanna kvar i bilen och så går vi ner till vattnet igen, jag frågar Annelie -låste du bilen nudå så Dexter inte kommer ut?

Då hörs världens högsta larm på bilen.. Haha Dexter i farten..!
Annelie in action :) Hon sprang nog det snabbaste hon kunde för jag fick knappt med henne på bild!


Så det blev som tur var inget bad för Natta, tur var det för hon inte hade några badkläder med sig!

Natta i bilden på vägen hem :) Hon leker artist.

Sen köpte vi glass på statoil & hyrde filmen "Baksmällan" :)
Blir det bra Annelie??


En kul kväll med många skratt blev det!

Det enda som saknades igår var min älskade flickvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0