Träffats!

Idag har jag varit hem till mamma, har träffat Jens & hans 2 barn.
En Jonathan & en Evelina, jättetrevliga.
Vi åt middag tillsammans sedan ville evelina åka hem till mig & titta på djuren.
Haha överlyckligt barn som sprang hit och dit & kollade på dom, även fast hon har djur hemma:)
Hon fick rida på Mulle, mamma gick med Evelina var det tänkt men Evelina red själv nästan hela tiden:D
Jag red Nippran, som var sjukt trippig & pigg idag!

Evelina hämtar Mulle i hagen.


Big Smile!


Trav alldeles själv!


Jag hade en jätte trippig häst ikväll, som helst skulle prova mig & mitt tålamod
hela våran ridtur. Här börjar tålamodet ta slut!


Men efter en stund så vann jag ändå:)..



Haha en dam på 21 år med turbo kan man väl säga :)
Men hur kul som helst att rida!

Tack för kvällen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0