Plask & Lek!

Min förmiddag började inte speciellt roligt, men nått jag redan väntat mig skulle hända.
Min katt blev påkörd precis utanför vårat hus idag. Tror att hon hade fått en punkterad lunga precis som min första katt fick, för att hon hade inga synliga skador på kroppen mer än en krossad underkäke.

Hon skulle springa över vägen men hann tyvärr inte hela vägen fram.
Hon dog direkt, hon slapp iallafall lida :(

Vi kommer att minnas dig!
 


Vila i frid Smilla ♥  



På eftermiddan fick jag hitta på något annat så jag kom in i andra tankar istället.
Man måste gå vidare även fast de kommer kännas tomt!
Så jag tog min älskade glada hund & gick ner till ån så han fick busa av sig lite :)

















Han tycker riktigt mycket om vatten nu, när han var ännu mindre var vatten rätt läskigt.
Men nu är det riktigt kul :)

Du är alltid lika pigg & glad.







Min fina fina hund :)
Jag hoppas vi får uppleva många år tillsammans ♥


Kommentarer
Postat av: Lisa =)

♥ Smilla♥

2010-07-14 @ 21:08:30
URL: http://llisasjolander.blogg.se/
Postat av: Terese

Vilken härlig hund du verkar ha:) Dannes knä hoppade ur led och hans ledband small av när dom lekte för häftigt. Var tvungen å operera. Han vaknade aldrig igen å blev bara 4 år:(

2010-08-12 @ 20:29:29
URL: http://teresesvedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0