Kväll!

Idag ringde jag Caroline & frågade om hon ville hjälpa mig med hästarna ikväll.
Haha det nappade hon på direkt, hon fick rida Nippran & jag körde Mulle :)
Nippran tyckte nog att det var konstigt att jag satt bakom Mulle, hon tittade på
mig hela ridturen precis som att det var fel att jag inte hade henne. Fina häst!
Henne kommer jag sakna när hon ska tillbax. 

Mulle väntar på få dra sin vagn!




Nippran :)


Sen blev det kvällsmat, det är en liten cane som växt i sin egen grimma nu oxå :D
Då blir man lika fin som mamma Missi!






Fölpälsen bara ramlar av honom nu, när man kommer ut på morgonen så ser man vart han tappat under natten.
Undra om han har någon päls kvar när AnnSofie kommer hem, hon kanske kommer hem till en "CalleCamel" iallafall ;) Haha..






Lilla mannen börjar bli stor!


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Han heter INTE Kalle Camel :(

2010-07-13 @ 09:32:38
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0