Fredag!

Idag har jag slagit rekord!

Jag sov till 11.15 imorse, det är rekordlänge :D.
Jag har aldrig kunnat sova länge på morgonen, har haft stalljourer och
skola och aldrig varit någon som varit uppe och festat till sent på nätterna.
Sen kom jag in i ett förhållande med barn i, så det har bara inte blivit att jag kunnat sova länge.
Hästarna går ute om nätterna så man behöver inte tänka på dem på morgonen heller.
Så nu när barnen inte är hemma är det lättare att släppna av och passa på att göra de oxå.
Tillomed hundarna sov när jag vaknade imorse, tur att dom fick kissa
klockan 1 inatt innan vi gick och la oss :)

Halv 3 åkte jag till stranden 1 timme och bara var för mig själv!
Sen körde jag till Bergsjö för att kollade på macken om Missis salva kommit in, men det
hade den inte gjort. Så då var det bara att köra hem igen. Kom iallafall ut på en tur.

Skrittat Nippran & gått med Missi & Cane, tvättat Missis alla 4 ben och borstat Cane.
Rastlös liten kille!

Sen var det hundarna som behövde röra på sig, Gunnar fixar med höet nedanför huset så det fick bli en runda i koppel i skogen..

Imorgon hoppas jag på mera sol :) 30 grader i solen både idag & igår, det kallar jag sommar :)

Hörs !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0