30 Månader med dig <3

Du...

Får jag gömma några drömmar hos dej?
Några naiva och vackra
som andra kanske skrattat åt.
Jag vill låta dom bo hos dej.

Får jag dansa klumpigt
och sjunga falskt för dej
en solig dag
när hjärtat spränger i bröstet?
Se inte till reflexerna, upplev känslan!

Får jag vara i din värme
och långsamt mjukna
när min kropp blivit lite frostbiten
Håll om mej tills jag ler igen!

Får jag skratta, krama, sjunga, gråta
och dansa av kärlek
utan att du blir rädd?
Får jag vara den jag vill vara
så vill jag vara det med dej!

Jag vill se dej i ögonen
och låta ett leende
berätta att jag älskar dej ♥

Jag är så glad över att du är just du.



Jag älskar dig mest av allt älskling!
♥ ♥ ♥



Längtar & Saknar
Dig


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Allt det får du om jag får detsamma av dig. Älskar dig såå mycket & finns alltid vid din sida.

2010-07-08 @ 12:17:17
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0