Tar tag..

Nu tar vi tag i det här med körkortet tycker jag.
Har pratat med både Mamma & Pappa idag om det, så nu ska det ordna sig!
Blir till att ringa till faluns trafikskola imorgon & se över en Intensivkurs, hårt att vara hemifrån 2 veckor.
Men det bästa med det är att komma hem
igen efter att ha längtat så mycket!

Min pappa lovade mig när jag skulle börja högstadiet
att betala mitt körkort om jaginte började röka.
Jag har aldrig rökt, och tänker heller inte börja med det!
Tycker det var en jättebra grej, jag hade inte haft råd nu i min sits att lägga ut
pengar till körkortet. 

Nu blir det en dusch & sedan lite tv kanske.
Ska in på skolan & skriva prov imorgon!
Det är så kuuuul att åka 4.5 mil dit för att skriva ett prov
sedan vänta 1 år på bussen hem igen! 

Hej så länge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0