Kallt..

Fy vad kallt det är.. Hoppas på en Egyptenresa snart igen!

Men man kan ju ha lite kul i snön när man har en galen border collie, måste knäppa kort på honom imorgon.
Snögrottor snögångar & massa roliga grejer gör han i snön :)
Men inget slår händelsen nu ikväll iallafall, hahaha..
Min hund är galen i snö, helt bäng rent sagt, så han fick med sig Oskar i full fart upp på en jätte snöhög.
Sen ser jag hur båda hundarna hoppar rakt ut på andra sidan, ingen hund kommer tillbaka på inkallninngen.
Min hund kommer ALLTID på kommandot hit, men ingen av dem kom tillbax...
Jag får klättra upp på den enorma högen och ser ett border collie huvud sticka upp ur ett stort hål i snön på andra sidan MEN ingen Oskar..?? Haha bara ett hål..
Jag fick gräva upp honom, han satt verkligen där han satt :D
Hahaha inte lätt & vara liten alltid ;)                                     

Idag har AnnSofie fyllt år också, men enligt henne var det en hemsk dag :P
Hon tycker att hon har begravt ännu ett år av livet, hehe hon vill alltså inte bli äldre..
Så gratta henne inte :D Då har ni livet i behåll!
Grattis Älskling för att du är så bra ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0