Du Jag Våran Resa :)

Nu är vi hemma igen, efter en så bra Egyptenresa :)
Va härligt vi har haft det, som systrar utanför hoteldörren fick vi vara såklart..
Nu blir det äntligen lite bilder.

Från flyget









Flygningen gick jättebra, vi åkte med Vings buss till hotellet.
Vi packade upp lite på rummet & gick ner till poolen en sväng
Jättemysiigt hotell men lite slitet men vad gör de :)


Morgonen efter att vi kommit gick vi på informations möte klockan 9.

Men först frukost på balkongen


Efter informations mötet blev det en busstur med en tjej från ving.
Vi fick titta på papyrus, parfym, ett cafe och titta på en moskee..

   


Sen har vi varit på en jättemysig båtresa till paradisön, vi såg delfiner från båten



AnnSofie på båten


SnurreSprätt ombord på båten


En jättesmal häst vi gick förbi på väg ner till stranden
 

Vi i öknen


En av killarna som var med i öknen som reseledare
Som tyckte det var jättekul att busa med oss så klart


Vi red kamel i öknen, vilken upplevelse :)


Jag får väl antagligen bjuda på en bild på mig, så här gjorde kvinnan när kamelen skulle lägga sig ner
och samtidigt som hon såg ut så, så gjorde hon ett konstigt ljud ifrån sig också :D


Glada och nöjda efter kamelturen


Sånna här fina grejer hade man i sängen efter att städaren hade varit in på rummet
   

    

Den här stora blev jag jätterädd för första dagen vi kom hem från en shoppingtur


Vi åkte ubåt en dag, jag fick sitta på däck för jag klarade inte av
vågorna som gjorde att hela båten gungade


Bilder ifrån ubåten på koraller, eller koroller som jag råkade kalla dom
 

Vattnet i poolen var iskallt, men vi badade ändå
En plask bild på fina "syster" Haha




En dag vid havet




Annsofies dejt ;)
Mitt ragg står längst till vänster fastknuten i taket.


Jag är kär i en kamel, Oskar heter han


SMILE




Det är svårt att få med allt men helt underbart har det varit..



En av kvällarna var vi på en show, hehe på ryska.
Men kul var det ändå :)

Det var riktigt härligt att sitta i 36 plus vid poolen på Julafton




En åsna som stod helt stilla vid vägkanten såg vi en dag
Den var jättesmal & satt inte fast ens ??





TACK ÄLSKLINGEN
För en helt underbar resa tillsammans med dig.
Många minnen, många skratt & en hel del tokigheter !
Jag hoppas du är lika nöjd som jag.

JAG ÄLSKAR DIG MEST ♥


Kommentarer
Postat av: eLi

de såg riktigt härligt ut! :D man blir inte avundsjuk :P

2010-01-21 @ 01:19:26
URL: http://lovejunkiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0