Aaahhha

                                                     
   ETT INLÄGG I BLOGGEN ?????



Shit vad hände...??

Dax att komma tillbaka till bloggen kanske, få skriva om dagarna litegran..
Just nu sitter jag hemma och repar mig!
Torsdags kom AnnSofies släkt upp till Norrland.
Vi hade otroligt bra dagar, ett jätte trevligt kalas för stora Mio som blivit 10 år.


I Söndags åkte dem hem vid 8 på morgonen.
Jag tog och röjde lägenheten och plockade ihop allt som vi lånat av mamma till kalaset.
När AnnSofie kom hem från Hudik så åkte vi till stallet & sedan hem till mamma med grejerna vi lånat.
Hmm, ja det var då jag kände av min mage ännu merh, hade vaknat med kramp i magen!
Jag spyr på mammas pakering ")
Inte i bilen iallafall, annars har jag varit väldigt duktig på de som liten.
Vi åkte hem och hela min Söndag bestod av magsjuka ända in på Måndags morgonen till 8.
Sedan fick jag Insulinbrist & nära en ketonförgiftning..
Ja det har väl hänt en hel del!

Nästa vecka hoppas jag på en praktikplats i Sundsvall, ska sätta in fönsterrutor på Söndra berget nånstans (:
Sedan blir det att mörklägga rutor på nått annat ställe!
Efter det hoppas jag på att få komma och kolla på Linda Tholinds verksta i Årskogen..
Och lite lackering imellan på allt det också.

Nu ska hundarna få kissa, sen ska jag gå och lägga mig igen!
Tröttsamt att leva med Diabetes ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0