En Måndag..

Gud vad jag älskar roliga arbetshäften (?!)
Hmm näe, jag tycker inte alls om när det tar långtid för mig..
Men jag vet om att det inte tar speciellt lång tid ändå, eftersom jag ligger före med 5 veckors skolarbete.
Men när man har suttit med samma häfte i 2 timmar vill jag vara klar.
Sen har jag bara 1 häfte kvar inom lacken att göra i min inriktning, sedan blir det lite teorihäfte inom plåtslagri eftersom jag har valt de också i samma linje :)
Har gjort 2 kapitel i samhälle idag också, så nu har jag inte mycket kvar i den kursen heller, skönt..

Något jag älskar är mina familjer jag har, alla lika fina, alla lika mycket värda ♥
Vad vore jag utan alla er.

Jag har en flickvän som är min ögonsten alla dagar i veckan, min fina prinsessa ♥
En prinsessa som inte går att beskriva med ord!



Jag har 2 fina barn i min närhet varje dag.

Jag har världens bästa föräldrar som ställer upp på det mesta.



Jag har 2 fina bröder, som betyder såå himla mycket för mig..

Sen har jag 2 stycken betydelsefulla till som jag lär känna
 så gott jag kan & träffar så ofta jag kan & hinner.

I familjen räknas ju alla våra djur också såklart.
Alla har sin personlighet & charm :D


Smilla.


Sallie.


Oskar.

Dexter.


Missi.


Mulle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0