Oj..

Vad duktig jag är på uppdatera..
Har nog annat för mig än att blogga tror jag!

Tränar körkortsfrågor på datan så fort tiden finns, det är ju inte så lång tid kvar
tills jag ska iväg nu. Har nog aldrig varit ifrån familjen 2 veckor i streck, tufft men jag vill ha mitt körkort...
Behöver det om jag ska få nått jobb när gått ut skolan!

Skolan rullar på som vanligt, skönt att jobba hemifrån. 
Det bästa av allt är att det är lugnt & skönt & jag får arbeten gjort här hemma, mina klasskamrater är så
bökiga i klassrummet, dom ska prata & röka & dem ska inte jobba. Så jag har valt att jobba hemifrån själv.

Nu kan det få bli sommar snart, men just nu är vintern lite mysig så lite vinter till kan det få vara.
Det är inte jättekallt & det är soligt dem flesta dagarna i veckan :)

Men jag längtar ändå tillbax till Egypten, stunderna själv med dig är oslagbara :)
 Hoppas det blir snart igen.




Älskar dig mest av allt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0