Härliga Liv <3

Jag vet inte hur många blickar jag fick idag när jag var ute på joggtur med djuren.
Dexter & Oskar var med i koppel, och våran shettis i grimma och grimskaft..
Haha är de ovanligt o vara ute o springa med en häst och två hundar samtidigt?
Det är skönt att komma ut med djuren själv ibland, idag var det riktigt mysigt..
Inte allt för varmt för att hålla ett högre tempo & nästan ingen blåst!

Efter brattåsvägen fick hundarna springa lös, dom älskar de så skönt att se friheten i dem.
Vi mötte en annan lös hund efter brattåsen, min hund ska alltid vara först så han hade inte tid att stanna för en pudel.


Men Oskar hade gärna ätit upp den om han hade fått :) Haha..



Sen vände vi på åstjärnsvägen & gick brattåsen och galtryggen hem igen :)
Nippran fick sig en vilodag, men imorgon blir det ridning igen.
Längtar verkligenn inte till hon ska hem till hösten, fy vad jag kommer sakna henne.
Missi är gammal o trött nu, tror inte hon kommer orka en full igångsättning mer nu.
Det är nog bara inse nu att hon är pensionerad om hon inte blir piggare igen när hon slutat ge mjölk åt Cane!
Men Mathilda kommer behöva hjälp nu i höst när det blir mycket i skolan, så vi får hjälpa henne med Mirran och köra Mulle helt enkelt :)..

Nu ska jag läsa bloggar, och vara social med min älskade flickvän ♥
Vi hörs snart igen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0