Hoppning!

Idag blev det en tur i skogen på Nippran, AnnSofie & Lova följde med med Mulle.

Nu på kvällen blev det en träningssväng på ridbanan, med hundarna!
Har man ingen häst att hoppa så får man träna hunden i hoppning & agility ist.
Här är det 105 cm & han bara flyger över, min stjärna ♥



Tunneln var oxå framme såklart!



Efter en timmes hjärngymnastik med min spralliga BorderCollie så blev han trött.



Oskar blev minst lika trött av ett par hopp över en bom & titta vad Dexter gjorde :D



Nu blir det tvättning av Missis muggben, sedan dusch sen måste vi nog gå i säng.
AnnSofie börjar sin första dag imorgon som lärling, mio börjar skolan & lova ska på dagis..
Jaa, och jag då.. Jo jag ska vara hemma & söka jobb & ta hand om alla djur!

Blir bara så less när det inte finns några jobb,alla finns i Stockholm...

Jag längtar tills jag kan gå till ett jobb varje morgon och känna
att jag verkligen hjälper till med allt som ska betalas här hemma varje månad.
Känna att jag hjälper till.

Kunna ge min hund sin vaccination och kunna börja en kurs med honom.
Kunna lägga undan pengar för att göra nått kul nångång.
Jag hoppas jag hittar ett jobb snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0