Dålig uppdatering :D

Nu var det längesen jag bloggade igen!
Jag sitter vid datan precis varje kväll, men bloggar aldrig för de.
Kanske är jag lite lat :)

Idag har jag, Mulle, Dexter, Oskar & båda barnen varit ut på långtur i skogen.
Det blev bra många kilometrar i vagnen bakom MulleBus.
Hundarna var helt slut efter 2.5 timmes motion iallafall, Mulle var bara lite svettig så han tyckte nog det var skönt.
Hans kondis börjar på komma tillbax nu äntligen, han måste gå ned mer i vikt också sen
ska han hållas igång hela vintern så han kan gå på bete nästa sommar med dem andra!
Bilder kommer ikväll nångång på våran skogstur.

När AnnSofie kommer hem från jobbet ska jag ut en runda själv på Nippran :D
Haha jag tror inte min hund orkar följa med mig då.. Han bara sover nu!

Vi hörs ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0