Diabetes & Krångel !

Min diabetes håller på att gå mig på nerverna nu..
Det är känningar hit & dit jämt nu!
Senast inatt hade jag en känning som världens bästa flickvän fick styra upp åt mig.
Hade legat o kastat mig åt alla möjliga håll & svettats & slogs:S Typiskt mig va?
Inte mycket, jag kommer aldrig ihåg nått av mina känningar, är helt okontaktbar & borta då..
Det är jätteläskigt, de flesta diabetiker brukar vakna när man får en känning på natten..
Men såklart inte jag..!
Tur att du finns där för mig & känner mig så väl som du gör, finns ingen annan som du.
Älskar dig såå mycket, och tack för hjälpen ännu en gång :) <3
Tror att den här natten blir bättre.. Hoppas vi iallafall.
Idag har jag beställt en nya blodsockermätare, för jag är trött på den jag har nu.
Den visar inte alla mina värden jag tagit längre & den här nya jag har beställt har alla funktioner samlade på mätaren inga lösa delar & liknande:) Hoppas på att den kommer om 2-3 veckor nu då:D






Nu blir det en dusch & sedan film :)

Hoppas nu på en lugn natt (utan) känning!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0