Du Jag : Vi

Jag är bara så himla glad över att jag har dig

Du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet

Du är nåt speciellt för mig 
Du är min egna ängel
Se mig in i ögonen, där finner du allt
Jag älskar dig, och i mitt hjärtat har du en så stor plats
Du var den enda som får se mig som den jag är
Skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
Jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
Skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
Du kan verkligen berätta vem jag är
Du känner mig bäst, det är du som gör mig till den jag är
Du kommer alltid att stå mig lika nära
I dina händer håller du mitt hjärta
Du kommer få bära halva delen av mitt hjärta
Så du kan höra mina tankar när du känner smärta
Jag tänker på dig jämt, varenda liten stund
Kan man ha en bättre vän & flickvän? 
Du behöver inte svara på den frågan för jag har svaret
Du betyder så mycket för mig
I vårat vänskapsband finns en låga som aldrig brinner ut
Kan svära på att den aldrig kommer att få ta slut
Din och min kärlek är det bästa vi har
 Du betyder lika mycket för mig nu som du gjorde förr

Jag Älskar Dig Så Mycket ♥


2 Bra låtar i 2 versoner.







Kommentarer
Postat av: Veronica

Älskar den låten, fan va nice med 2 veckor i Egypten :)

2009-09-05 @ 14:26:18
URL: http://verra.bloggagratis.se
Postat av: Mathilda

Svar; Haha, ja hon gjorde ju det.

Det är väl 3-5 meter iaf, hon är inte så smart min hund :D

2009-09-05 @ 17:20:12
URL: http://mjanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0