Söndagkväll:P

Orkar inte skriva så mycket ikväll..

MEN, jag har haft en jättemysig helg med familjen;)
Marknad & frasses & mys:)


Försökte få tag på hundkurser den här veckan åt Dexter..
Men hittade inga:(
Vardagslydnad 1 & resten vill jag få tag i ??
Någon som vet någon privat eller nått, nära?

För nyheternas skull så måste jag ju berätta att jag hade en känning imorse halv 6.
Det är såå kul att leva med Diabetes må jag säga!
Tur jag har dig som räddar mig jämt Älskling, vet inte vad som skulle hända annars:S
Jag har ju köpt en hund som ska avlasta dig nångång iaf:P
Önskar att han växer upp snabbt & varnar & signalerar & lär sig NU !

Nu ska jag gå & krypa isäng hos världens finaste♥
Älskar dig mest :)




Kommentarer
Postat av: Lena

Hundkompaniet i Strömsbruk då? (eller compagniet kanske hon heter?) Hon ska tydligen vara duktig.

2009-09-07 @ 17:12:51
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0