Onsdag.


Hade 2 känningar inatt, vilket var resultatet till en Trött Tove & en trött AnnSofie..
Det är tufft nog med en känning på en natt, & 2 var ännu värre!
Men jag lever ju iallafall..
Jag är inte alls vaken eller kontaktbar vid känningar på natten.
Men kroppen blir ändå helt slut!
Obehagligt är det:S

Jag har ändå hunnit med praktiken idag oxå nästan sovandes tror jag..
Men kul är det, längtar tills jag har ett eget litet kryp-in att gå ut & pyssla
på med mitt eget då & då..
Sen är jag ju inne på att starta eget när jag känner mig redo för de.

Imorgon blir det skolfoto oxå, hmm undra om vi blir 3 st av 25 den här gången med?
Det kändes ju inte bara lite löjligt.
Haha men det syns ju att jag är med & gör det jag ska iallafall:P

Nu ska jag stoppa i säng en Emilio..

Vi tar väl en bra låt oxå :D




Kommentarer
Postat av: Emily

Du som kan det där med lackering, jag har noll koll. Men hur mycket skulle de gå på att lacka om en golf 3 ? (:

2009-09-09 @ 23:01:17
URL: http://emilysoderstrom.blogg.se/
Postat av: Emily

Svar; Ja hade nästan ränkat med de, att de var svindyrt. problemet att den är väldigt fin i lacken förutom bubblor(antagligen rost som börjar komma fram) mitt på en yta så det skulle säkert se helknäpt ut att laga just den fläcken:P Men annars är jag väldigt nöjd med bilen så jag får väl stå ut med bubblorna :P

2009-09-10 @ 21:51:24
URL: http://emilysoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0