090909

Igår var en helt vanlig dag.
Trodde jag iallafall:D till klockan var strax efter 21
Då var det en AnnSofie som hade gästbloggat i min blogg.
Jag misstänkte just ingenting mer än att hon hade nå lurt på gång!
Det är inlägget nedanför som hon skrev..
& jag läste o väntade o väntade tills klockan nästan hade slagit 22.00 då kom det upp
världens finaste inlägg i hennes blogg, fick en rysning genom hela kroppen av glädje, lycka & massa känslor på samma gång. klockan hann nog inte ens bli 22.05 innan hon stod innanför dörren hemma.
Då kom hon med rosor & en massa fint min fina ängel♥
Älskar dig så otroligt mycket ♥
Ostbricka & cider & mys fram till klockan 12:)

Våran föralltid 090909



Flera bilder kommer..

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis!!!

2009-09-10 @ 21:15:03
URL: http://livetpalandet.blogg.se/
Postat av: Emily

Grattis! (:

2009-09-10 @ 21:53:22
URL: http://emilysoderstrom.blogg.se/
Postat av: Annica

Men STORT GRATTIS och LYCKA TILL! Jag hade inte kollat i bloggen på några dagar, så jag visste ju ingenting idag när jag lånade Oskar!!! Vilken otrolig överraskning du fick!!! :-)

2009-09-12 @ 20:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0