Krylbo..

Igår eftermiddag åkte jag & AnnSofie till Dalarna,krylbo:)
Vi är & träffar en ny kompis, så igår kväll var vi ut & åt på ett fint litet matställe..
Mysigt var de, och jättegod mat beställde vi.. Så nu blir det havregrynsgröt ett tag där hemma sen:P
Idag har vi varit & bowlat i 2.5 timme:) Blev faktiskt en & annan STRIKE:D
 Jätteskoj att få göra nått själv med AnnSofie..



Om ett tag så ska vi börja på med maten, jag & AnnSofie som ska göra maten idag!
Då blir det favvorätten för mig iaf!
Kycklingfile & 4 pepparsås:) Gott Gott..

Sitter & undrar hur det går med min fina Dexter där hemma, hoppas Annelie inte får Spunk på honom:)
Min fina bäbis:D.. Hur ska det gå utan Dexter i 16 dagar i December när jag knappt varit hemifrån 1 dag nu
och undrar hur det går.. Hahaha det är mitt barn de:)



Men det är otroligt skönt att få ha AnnSofie helt själv ibland:D
Det är inte ofta man har de..



Jag älskar min AnnSofie Mest ♥




Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag kan meddela att din lilla bäbis ligger och fiser och snarkar vid mina fötter och mår bara bra. Gårdagen var lång och det hände mycket så han är faktiskt trött, det gäller även Oskar som snarkar som en jag vet inte vad under Lovas säng. Allt har gått jättebra, men jag tror dom båda längtar efter matte! ;)

2009-10-31 @ 16:12:01
Postat av: Carro

Sv: Tack så jätte mycket. Fin header du har. =)

2009-11-06 @ 20:49:53
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0