Vila i frid <3

Jag tror att du fått det lugn du förtjänat nu..
Du har lidit många gånger, Du har kämpat på länge.
Du har gjort allt för att orka hålla igång så länge som du gjort.
Jag kommer så väl ihåg när du blev sjuk & dålig i din stroke
du fick som nästan tog dit liv många gånger.
Du tappade talet, du kunde inte styra halva din kropp länge.
Jag trodde att du skulle försvinna ifrån oss redan första gången du blev sjuk.
Men du kämpade, och fick all hjälp du kunde få av min fina starka Farmor och du klarade av det.
Jag lärde dig skriva, prata, diska och gå igen, åkte till dig för att kolla till dig och se till så att du mådde bra och läste morgon tidningen för dig som du skrattade med mig då.
Du lärde dig allt igen, allt går om man vill ibland tar det bara lite längre tid.

Jag är glad över att du fick ett år av lugn & somnade in i Måndag.
Där du finns nu slipper du lida mera



Du hade samma stora plats som min riktiga Farfar, Finaste du..

Sov Gott Hard ♥  


 


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Va fint skrivit älsklingen..

Du har så rätt så, allt går om man vill, det vet både du & jag om.

2009-11-05 @ 18:56:32
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Emelie

Usch då Tove..hoppas det känns bättre snart!!



KRAMAR

2009-11-06 @ 15:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0