Lördags städning & bak :)

Nu var det 100 år sen jag Blogga igen!
Sorry..

Idag har vi städat, så nu har vi det rent & fint:)
Jultomtarna har fått sina platser idag lite här o där..
Balkongräcket har fått ljusslinga & jag har köpt blommor idag!

Sen hann vi baka pepparkakor jag & barnen, AnnSofie gjorde knäck:P
Gott..

I år blir det ingen julgran eftersom vi åker iväg den 14 december & kommer hem 30 December..
Ska bli jättespännande att åka iväg till Egypten :)
Har aldrig firat jul med AnnSofie nångång heller, så iår blir det första gången & dessutom utomlands tillome! 

Om 4 dagar blir det kastrering på min hund..
DYRT 2500 kr

Men det blir säkert en lite lugnare hund!

Imorgon ska vi baka lussebullar:)
Sen måste nog våra fina hästar få lite ompyssling också.
Dom blev satt åt sidan idag när vi pyntat & bakat, men de  dog dom inte av:)

Vi hörs något mer !




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0