Måndag:)

Nu sitter jag i skolan som vanligt igen på en Måndag, och väntar på att få börja:)
Helgen har varit helt överfylld med saker att göra..
Igår tvätta vi bilen tillsammans & vaxade den närden var ren o så!
Den har börjat rosta, så jag vet ju vad jag kommer att få göra göra med den om 1 år:D
Typiskt Volvo :P

Och AnnSofie tvättade undan all vinter, vantar, mössor & skit.
Jag åkte til hästarna på kvällen och fixade allting där, och fodrade kvällen till alla.
Innan Missi & Mulle fick gå in igår gick vi och betade lite, mysigt var de.
Om drygt 1 månad e det SOMMARBETE :) Härligt. 

När jag slutar idag så ska jag gå och leta gungor till Lova, för vi har fått en gungställning som behöver nya plastgungor så jag ska se om jag hittar några nere på stan sedan:)
Då skulle Loppan bli glad!

När jag kommer hem ska jag åka till hästarna och fixa hos dom..
Kanske Mulle Bus vill ut med vagnen en runda idag!

Jag Älskar MIn AnnSofie MEST ♥
Bara så ni vet:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0