Längtar:)

Just nu längtar jag till älsklingen kommer hem..
Blev en mindre rolig kväll igår:(
Inte lätt att veta vad man ska göra & säga, det är bara till att försöka göra sitt bästa av situationen!
Är trött idag iallafall.

Om en stund ska jag åka o hämta AnnSofie på jobbet, så ska vi käka och förhoppningsvis åka
till hästarna och motionera dem:)
Med nya vagnen...

SnyggMulle:)

Är en bil på praktiken som jag vill ha :D





Gissa vem som ska åka raggarbil med mig sen då:)??


Rätt gissat, OSKAR såå klart:)
Stor raggarn..


Och gissa vem jag Älskar mest av allt då:)??
Jo, rätt gissat..


Nu ska jag sticka iväg o hämta AnnSofie, ska försöka köra snällt.
Inte riktigt så bra på de säger hon:)
Kan inte förstå vad hon menar med de?





Kommentarer
Postat av: CatherineC

Är det inte den bilden som står nere på stationsvägen, vid bilverkstaden där? (minns inte namnet...GRP, GPA...eller ngt sånt)

Praktiserar du där?

2009-05-28 @ 20:29:12
URL: http://blog.kulturboa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0