Kass uppdatering.se

Längesedan sist nu:D
Förlåt för de..

Har iallafall hänt en hel del på några dagar nu.
Missi har blivit betäckt 3 gånger, Mulle har fått ny rockard från Bole.
Jag & mulle har repat bilen:D Ska in på lack imorgon av MIG :) Tur jag ska bli kung på lackering!
Vad har hänt mer då?
Jo vi var ju på ko-utsläppet hos Annelie förnågra dagar sen:) Fy fan va kul de va..



Haha Natta & Kossorna:)

Kalvarna:)
Och Älsklingen & kalvarna:D

SÖTNOS ♥ Du ser rädd ut:)

Idag har vi kört Mulle med nya rockarden, och AnnSofie red på Missi:)

Missi fyllde 21 igår:)



Lova, Oskar & Mulle:)

Missi:)

AnnSofie börja jobba klockan 16, så då gick jag & Lova ut och cykla en runda:)
Sen gunga vi lite, Lova ramlade även av gungan :D Shit va hon skratta..
Sen värmde vi middan, pannkakor! Standard här hemma.


Gav henne skeden, då fråga hon om man bara fick göra sånt bus när bara jag var hemma:)
Haha ja de får man bara göra då..

Sen ville hon visa sin mamma sina lockar hon fick av flätan, innan hon hoppar in i duschen:)
Kolla mamma!


Fina Loppan:)

Måste bara visa snyggaste prinsen jag har i mitt liv med<333


Nu ska jag gå ut med hunden, sedan ska det klippas klor på honom!


Så vi hörs kanske snart:)



Kommentarer
Postat av: Sara

Ni har ju en sån söt hund! :D

2009-05-27 @ 11:56:48
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0