1 Maj :)

Idag började AnnSofie med att släppa ut hästarna på morgonen, så jag fixade frukost & gick ut med hunden medans.
Sen åt vi frukost tillsammans, och klockan 10 stack Mio ner till fotbollsplanen för att kratta.
Jag, Lova och AnnSofie åkte till hästarna och mockade och gjorde fint på baksidan
 där allt gammalt hö har tinat fram.. Så nu blev det fint bakom stallet:)

Vid halv 2 åkte jag, Lova och AnnSofie på pick-nick på stranden:)
Shit va varmt och skönt det var!
Om någon vecka går det nog att ta ett första dopp.
Haha eftersom jag kan bada när det är 8-10 grader i vattnet så kan jag nog prova på stranden snart me:D
Blir väl inte mer än "lite" sjuk!

Nu sitter barnen och äter godis, och bråkar om godiset!

Sen blir det att ta det lugnt när barnen har lagt sig, för den här dagen har varit jättelång på nått viis:D

Vi hörs imorgon:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0