Du, Bara Du Älsklingen...



Det brinner en eld,
så djupt och långt där inne, inom just mig,
en eld så stark och så tålig , så het,
som aldrig nånsin kommer att brinna ut,
denna eld den kallas för kärlek,
och dess enda bränsle det är du.
Du är inte bara du, utan någon man
aldrig sviker eller sårar.
 Någon man tar vara på och tar hand om.
Du kan i min famn alltid känna trygghet och
någon som alltid finns för dig ;)
Du, Jag Älskar Dig♥

Att vara stark är inte....
att aldrig falla
att alltid veta
att alltid kunna...
Att vara stark är inte...
att alltid orka skratta
att hoppa högst
eller vilja mest...
Att vara stark är inte...
att lyfta tyngst
att komma längst
eller att alltid lyckas...

Att vara stark är...
att se livet som det är...
Att acceptera dess kraft
och ta del av den...
Att falla till botten
slå sig hårt
vara en del av ständig värk och smärta
och alltid komma igen...
Att vara stark är...
att våga hoppas
när ens tro är som svagast...
Att vara stark är...
att se ett ljus i mörkret och
kämpa vidare
Att låta det ta den tid
det vill ta och komma igen...

Skin som en sol och lys som
den stjärna du är.



Jag älskar dig så obeskrivligt mycket så att det inte går att förklara:)
Du ska vara stolt över den du är och hålla ditt huvud högt..

Du är Prinsessan i mitt liv älskling♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0