Tysta, smyga & viska:)

Haha AnnSofie ligger fortfarande och sover efter att jobbat natten..
Så jag och Mio går omkring o smyger, viskar & fnittrar:)
Haha men lika bra går ju även de, vi går omkring med pyamasen än.
Vi har ätit frukost, spelat x-box, läst bok, spelat schak & nu sitter vi vid varsin dator:D
I väntan på att nattsudden ska vakna så vi får börja bråka med henne snart!

 
Jag har funderat och läst lite om Göran Hägglunds tal på nyheterna i Torsdags..??
Vad vill han ha ut av sitt tal?
Någon som vet de...?
Ja, han är inte min idol..
Göran Hägglund (foto: Henrik Reinholdson)

Att vara homosexuell är ju ingen sjukdom som bara kommer bara sådär, det är ju känslor för en människa man tycker om.. Det är människan man blir kär i och får känslor för, inte fan är det de som sitter mellan benen iaf.. Eller?

Barn behöver sina biologiska föräldrar givetvis, MEN man tar ju fortfarande inte ifrån barnets föräldrar bara för att man blir tillsammans med någon annan av samma kön..
Och hon jag är tillsammans med är ju ingen sämre mamma till sina barn för att hon är tillsammans med mig..
Så mycket vet även lilla jag!
Jag förstår inte vad Göran vill med sitt tal, gör du, isf förklara för mig?

Ingen ska få förstöra mitt förhållande med min underbart fina flickvän.
Och mina drömmar med henne:)

Nu ska jag strax se om min älskling lever där borta i sängen, för nu saknar jag henne:)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0