Torsdag:)

Började dagen med lite praktik;)
Jobbade så länge det fanns jobb till mig..

Medans jag var på praktik så rakade AnnSofie Oskar, så snart sitter det nog lappar om att hon rakar hundar ska ni se för nu har hon fått kläm på de oxå:) Han blev så fiiin..
Han skulle upp på ridklubben för fotografering åt Bole, Oskar & Veronicas häst Asta skulle fotas med täcken för att visas i Bolekatalogen:) Spännande..


Snyggaste vovven i världen;)

På eftermiddan så var vi i stallet, jag, Lova & AnnSofie..
Mysigt som vanligt hade vi:)
Jag & Lova pysslade om hästarna tillsammans & sedan blev det
 en ridtur, AnnSofie fick gå med Mulle, Lova & Oskar haha och jag red Missi för mig själv:)

Imorgon kommer Signe & hennes storebror och ska hälsa på hos oss det blir spännande:)

AnnSofie är på anställningsintervju:) Hoppas, hoppas & hoppas att det går bra!
Så jag har haft barnen ikväll, Mio har varit på sin aktivitet & jag & Loppan har varit på Biblioteket och lånat ungefär halva biblioteket med oss hem känns det som;)
Lyckan var rätt stor när hon fick gå där & titta och klämma & känna på alla böcker dom hade..
Hon tänkte ta med sig 25 böcker, men hon fick bara 5 med sig ändå för jag kunde inte bära mera;)
Typiskt sa hon då:) Det vanliga uttrycket ifrån henne...


Mys i soffan:)

Bokval:)


Aa, rättare sagt så hade vi det mysigt:)
Nu är vi hemma sen snart en timme tillbax, och Lova ligger i sängen & har redan somnat..
Emilio är klar & duschad:)
Och ligger i sängen o läser nu..

Så nu väntar jag bara på att Älsklingen min kommer hem nångång:D
Du har varit borta sen 4 nu och jag saknar dej så mycket ♥♥
Jag Älskar Dej Mest ;)



Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha Signe o hennes storebror ska de såklart vara ;). Har en känsla av att jag får läsa lite böcker imorgon :D..

2009-03-19 @ 20:03:20
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0