Torsdag :)

Idag så har jag haft praktik, vilket har gått jättebra:)


Blev klar med Mios skidor..
Som har varit mina en gång i tiden!
Lite bilder på hur skidorna blev kanske ni vill se, jag e själv väldigt nöjd:D





Efter praktiken har jag bara tagit de lugnt, ända tills jag skulle sätta mig & övningsköra med AnnSofie
för de va lääskigt, haha..
Har fan inte kört bil sen långt innan Jul..
Men snart är det moppen som ska dras fram ur dammet, då blir det farligt på vägarna igen :D
För jag har fått höra många gånger att jag kör lite busigt :P
Undra om dom menade när jag körde på 2 hjul jämt genom korsningarna med 4-hjulingen??
HAHA :D Man måste ju få ha lite skoj ibland me...

Och min älskade flickvän har fått jobb som modell 3 dagar i April så hon är lycklig nu för hon ska få jobba litegran:)
Det behövs oxå kan jag säga:P
Älskar dig mest Snyggingen min♥

näe, nu ska jag duscha igen, sen ska vi titta på monstret klockan nio..

Vi hörs imorgon:) GoNatt...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0