Sjuk..

Idag har jag iallafall inte haft någon feber på förmiddan:) Hoppas på att de ska bli bättre nu..
Gick en runda med Oskar för att få friskluft medans AnnSofie fixade stallet..
Efter de gick både jag & AnnSofie i säng igen, trött, sjuk & slöa:)
Blir ingen skola för min del imorgon heller, som de ser ut nu så blir det nog ingen alls den här veckan!
Men ni måste ju få höra en bra låt åtminstonde idag:) Här kommer en..



Idag blir det till att fortsätta att ta det lugnt & ska titta på AnnSofies barnprogram ikväll klockan 21.00 :)
Gissa vilket??

Nu har AnnSofie åkt till skolan för snart 1 timme sen & det börjar  bli väldigt tyst;)
 Haha va ja e snäll..
Fast jag älskar ju dig ändå:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0