Sjuk IGEN!

Ja då var man sjuk igen, vi hade lite vänner här i Fredags & hade skitkul:)
Fast jag somnade efter 12 nångång, och vaknade igår morse & var sjuk.. Halsont & huvudvärk & feber!
Idag har vi hämtat Mio i Hudik, det var min kraftansträngning att siitta i en bil till & från Hudik!
Har sovit/vilat sen halv 11 och började vakna till liv nu på kvällen efter 18 nångång..
Blir ingen skola för min del imorgon, är det inte bättre imorgon så får AnnSofie skjutsa
mej till Harmånger så jag kan ta halsprov:P Bläää...
 



Pappas bil som han parkerade utanför sin lägenhet  i Fredagskväll brann upp:(
Läskigt.. Han vet inte riktigt vad som gjorde att den tog eld!
Tur du inte satt i bilen Pappa, då vet jag nog inte vad jag hade gjort:(

Näe nu orkar jag inte skriva mera..
Ha en fortsatt bra kväll ni andra som är frisk;)

Kommentarer
Postat av: Tilda

Hej!

Sugen på att fräscha upp dina naglar?

Jag har skrivit en steg för steg guide om hur du gör en glittrande fransk manikyr på bloggen! Kolla gärna in den!

2009-03-09 @ 01:07:48
URL: http://tildasthoughts.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0