Onsdag:)

Igår var vi till Sjukhuset igen, börjar nästan känna mig hemma där.. Haha!
Diabetesen såg iallafall bra ut, ligger fortfarande lite för högt ibland..
Men det ordnar väl sig snart:)

Efter sjukhuset så åkte vi till Granngården & köpte Mullefoder & saltsten till honom.
   
Sen blev det standard butiken Dollar Store:)
Där hittta vi allt möjligt skit som vanligt, där är det skitkul att gå runt & titta i lugn & ro när
man inte har barnen hemma.. Dom är hos sina pappor tills på Söndag!


Sen efter Dollar blev det ÖB, där blev AnnSofie bara arg, gnällig & irriterad för att
det inte satt några priser på nånting alls, så vi gick på Fresses & åt istället;)
Haha i lugn & ro satt vi & käka i säkert 1 timme..!

När vi kom hem så hade klockan nästan hunnit bli 8 så vi körde till stallet & mocka och fixad klart allt..
Och kvällade hästarna, och träffade Sara & Dino en snabbis:O)

När vi kom hem hade vi missat AnnSofies barnprogram Desperates Housewives, så hon nästan började grina;)



Haha sen så hade vi julafton, för jag inte har hämtat mina julklappar hos farmor
 så jag öppnade julklappar igårkväll:P

Sen bloggade AnnSofie till mitt i natten så vi inte kunde inte titta på tv:P
Allt är ditt fel...
Men jag älskar dig ju lika mycket för det ♥

Jag vill ha SOMMAR nu :)
Någon mer som vill de kanske ¿







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0